اجاره ابزار ساختمانی برای افرادی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارند، بسیار مناسب است تا برای استفاده از ابزارهای ساختمانی مختلف مانند چکش تخریب (پیکور یا همان هیلتی)، دریل، کمپکتور و…  را از شرکت‌ های گوناگون فعال در این عرصه کرایه کنند. کرایه ابزار ساختمانی باعث می‌ شود که دیگر مجبور نباشید برای استفاده کوتاه مدت از ابزاری مانند هیلتی و… آنها را خریداری کنید. یکی از ابزار های پر درخواست ترین ابزار ها در تهران تخریب اجاره هیلتی می باشد که به دلیل گران بودن این وسیله افراد اقدام به کرایه آن می کنند. کرایه ابزار ساختمانی نسبت به خرید این تجهیزات بی شک انتخابی بسیار به صرفه و مناسب خواهد بود. علی الخصوص در شرایطی که بیشتر موارد استفاده افرادی که قصد اجاره ابزار در تهران و سایر شهرستان ‌ها دارند، به صورت موقت است و همین باعث می ‌شود تا خرید این تجهیزات، انتخاب عاقلانه ‌ای نباشد. در ادامه این مطلب از سایت تهران تخریب توضیحات بیشتری را در خصوص کرایه ابزار برقی با شما در میان می ‌گذاریم و نکات مهمی مانند مزایا، معایب و قرارداد مربوط به اجاره تجهیزات ساختمانی را مورد بررسی قرار می ‌دهیم.

 

 

اجاره ابزار

 

مزایای اجاره ابزار ساختمانی

موارد زیر را می ‌توان به عنوان مزایای اجاره ابزار در تهران و شهرستان ‌های مختلف نام برد:

  • در زمان اجاره ابزار در تهران از شرکت ‌های فعال در این زمینه، می‌ توانید ابزار‌های گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنید و تجهیزاتی که توسط بهترین برندها تولید شده ‌اند را در اختیار داشته باشید. این موضوع قطعاً برای اجاره دریل، اجاره پیکور برقی به طور کلی کرایه ابزار برقی می ‌تواند به شما کمک زیادی کند.
  •  زمانی که سراغ اجاره ابزار ساختمانی می ‌روید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه ‌هایی برای تعمیر و نگهداری ابزار آلات نخواهید داشت. می ‌توان گفت هزینه متوسط استفاده از این تجهیزات تا حد قابل توجهی برای شما در طولانی مدت کاهش پیدا می کند. علاوه بر این باید در نظر داشته باشید که در بسیاری از موارد تمامی زحمت‌ های مربوط به نگهداری از ابزار و سرویس ‌دهی آن نیز با کرایه ابزار برقی برای شما حل خواهد شد.
  • دسترسی به ابزار‌های باکیفیت و جدید: در زمان اجاره تجهیزات ساختمانی باید حتماً سراغ تجهیزاتی بروید که از لحاظ کیفیتی جایگاه خوبی دارند. در ضمن جدید بودن تجهیزات مورد استفاده به شما کمک می ‌کند تا قطعاً روند انجام کارهای خود را با کیفیت بیشتری طی کنید.
  • کاهش چشمگیر هزینه ‌ها: از آنجایی که بسیاری از افراد ابزار ساختمانی را فقط برای مدت محدودی لازم دارند، اجاره کمپکتور، دریل یا چکش برقی قطعاً انتخاب مناسب ‌تری نسبت به خرید این تجهیزات خواهد بود. چرا که قیمت محصولات در بازار برای خرید بالا است.

 

اجاره ابزار ساختمانی

 

معایب اجاره ابزار ساختمانی

افرادی که قصد اجاره ابزار در تهران یا سایر شهرستان ‌ها را دارند، بهتر است قبل از همه چیز نسبت به معایب انجام این کار نیز آگاهی کامل داشته باشند. در ادامه این بخش با بررسی معایب کرایه ابزار ساختمانی، به شما کمک می کنیم که تصمیم ‌گیری بهتری در این زمینه داشته باشید.

  • بسیاری از مراکز اجاره تجهیزات تهران یا شهرستان‌ های مختلف، ممکن است ابزار مختلفی که جنبه استفاده اختصاصی بیشتری دارند را در اختیار نداشته باشند. یا به عنوان مثال ابزار مورد نظر آنها با کاربری شما سازگاری نخواهد داشت. در چنین شرایطی بسیار انتخاب می‌کنند که به جای کرایه ابزار برقی این تجهیزات را خریداری کنند.
  • احتمال خراب شدن ابزار و خسارت دیدن تجهیزات: در زمان کرایه تجهیزات برقی تمامی خسارت احتمالی یا خراب شدن دستگاه بر عهده فرد اجاره کننده خواهد بود. به عنوان مثال در زمان اجاره کمپکتور یا اجاره دریل، اگر هر مشکلی برای این تجهیزات وجود بیاید به میزان خسارت وارد شده به تجهیزات از شما هزینه دریافت خواهد شد. در بسیاری از موارد دیده می‌شود که استفاده نادرست از ابزار ساختمانی اجاره شده باعث می ‌شود تا فرد مجبور به پرداخت کل مبلغ ابزارهای ساختمانی مورد نظر شود.

 

کرایه انواع ابزار و لوازم ساختمانی

ساخت و یا بازسازی ساختمان ها و منازل می تواند کاری دلهره آور و پر استرس باشد. ای کار نیاز به برنامه ریزی، طراحی و اجرا دارد. علاوه بر موارد بالا نیاز به صرف هزینه بسیار زیاد هم دارد که با کرایه بخشی از ابزار می توان اندوخته ای برای این کار به شمار رود.
همانطور که اشاره شد تجهیزات ساختمانی در انواع مختلف و با بهره گیری از انرژی های گوناگون قیمت بالایی دارند و اگر افراد بخواهند برای اجرای پروژه های خود آنها را تهیه نمایند مستلزم داشتن سرمایه بالایی است.
در حال حاضر برای جبران چنین هزینه هایی و برای ذخیره کردن مبلغی که برای خرید ابزار صرف می شود مراکزی وجود دارد که می توانید ابزار مورد نیازتان را از این مراکز کرایه نمایید. کرایه تجهیزات ساختمانی را می توان به چند دسته تقسیم نمود:

کرایه ابزار برقی

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن ابزار هایی که با برق کار می کنند استفاده از ابزار های دستی کنار رفته اند. ابزارهای ساختمانی که با برق کار می کنند سرعت بسیاری به روند اجرای پروژه ها بخشیده است. برخی از ابزارهای برقی برای کارهای ساختمانی شامل موارد زیر است:

  • سنگ فرز
  • چکش برقی
  • اره برقی
  • دستگاه جوش و اینورتر
  • بالابر ساختمانی
  • ویبراتور برقی
  • و …

کرایه تجهیزات و ابزارهای موتوری:

همانطور که در بخش پیشین نیز اشاره شد برای بالا بردن سرعت در روند ساختمان سازی افراد از ابزارها و تجهیزاتی استفاده می کنند انجام کار را  با زمان کمتر بتوان انجام داد از این رو استفاده از ابزارهای برقی که موتوری نیز هستند استفاده می نمایند.
تجهیزات موتوری اغلب دارای قیمت های بالایی هستند و خرید این ابزارها برای مجریان پروژه ها بسیار پرهزینه است، بنا به همین دلیل مجریان پروژه های ساختمان سازی این ازار ها را از مراکز مربوطه اجاره می نمایند تا در هزینه صرفه جویی شود. برخی از این ابزارها شامل موارد ذیل است:

  • کمپرسور
  •  کاتر آسفالت
  • ویبره بنزینی
  • بکس برقی پروفیل‌بر
  • و…

کرایه تجهیزات و ابزار های دستی:

ابزارهای دستی بسیاری نیز همچنان کاربرد دارند و در صنعت ساختمان سازی از آنها استفاده می شود و مانند موارد قبل خرید آنها برای مجریان پروژه صرفه اقتصادی ندارد و بهتر آن است که برای اجرای پروژه ها این ابزارها کرایه شوند مانند موارد ذیل:

  •  ابزار های اندازه‌گیری
  •  انواع میخ
  •  آچار
  • پیچ گوشتی‌
  •  ارماتور بند
  • و ...

علاوه بر مواردی که بیان شد ابزارهای دیگری مانند دوربین نقشه برداری و داربست و … از بین تجهیزات ساختمانی هستند که کرایه آنها برای مجریان پروژه های ساختمانی به صرفه تر است. برای اجاره ابزار ساختمانی کافیست هر روز یا هر تعداد ماه که نیاز است در سایت رزرو نمایید و هزینه آن را بپردازید. قیمت ابزارها نیز با توجه به پیچیدگی دستگاه متفاوت است برای نمونه ابزارهایی که پیچیده تر هستند نسبت به دیگر ابزارها قیمت بالاتری دارد.

 

اجاره ابزار ساختمانی تهران

لیست قیمت اجاره ابزار ساختمانی

ابزار هزینه
اجاره هیلتی  تماس بگیرید
اجاره بتن کن  تماس بگیرید
اجار دریل  تماس بگیرید
اجاره بالابر ساختمانی  تماس بگیرید
اجاره پیکور  تماس بگیرید
اجاره دستگاه جوش  تماس بگیرید
اجاره اینوتر  تماس بگیرید
اجاره چکش برقی  تماس بگیرید
اجاره فرز  تماس بگیرید
اجار کمپکتور  تماس بگیرید
اجاره کمپرسور  تماس بگیرید

 

بهترین روش اجاره ابزار ساختمانی

برای اجاره فرز، اجاره چکش برقی و سایر ابزارهای ساختمانی باید این موضوع را با دقت مورد بررسی قرار دهید که آیا تنوع محصولات و تجهیزات در یک مجموعه با نیاز شما سازگار است یا خیر. اگر سراغ افراد یا شرکت‌ های حرفه ای در این زمینه، که مجموعه ابزار کاملی دارند بروید، بی شک می‌ توانید انواع تجهیزات مورد نیاز خود را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید و به این صورت روند اجاره دستگاه جوش، کرایه چکش برقی، اجاره فرز و… را به راحتی طی خواهید کرد.

قرارداد اجاره ابزار ساختمانی

در قرارداد مورد نظر برای کرایه ابزار برقی و ساختمانی، بندهای مختلف قرارداد به صورت مستقیم درباره ابزار و اشیا کرایه داده شده می باشد. این قرارداد به عنوان یک سند قانونی شناخته می ‌شود که بر اساس قوانین کشور بین دو طرف معامله تنظیم شده و دو طرف آن عبارتند از: "فرد اجاره کننده و فرد کرایه دهنده." تعریف قانون مدنی از قرارداد اجاره به این صورت است که: «قرارداد اجاره به قراردادی گفته می ‌شود که به واسطه آن فرد اجاره کننده برای مدت زمان مشخصی و با پرداخت مبلغ خاص، به عنوان مالک ابزار و… فرد اجاره دهنده می شود.

آشنایی با نوع قرارداد کرایه تجهیزات ساختمانی باعث می ‌شود تا در زمان اجاره چکش برقی، اجاره دریل وسایل ابزار آلات ساختمانی؛ تصمیمات هوشمندانه بگیرید و به این صورت در زمان استفاده و تحویل ابزار مورد نظر دچار مشکل نشوید. از همین رو در بخش ‌های بعدی ما نکاتی که در خصوص قرارداد اجاره ابزار ساختمانی باید در نظر داشته باشید را با هم مورد بررسی بیشتری قرار می‌دهیم.

کرایه ابزار

نکات مهم در زمینه تنظیم قرارداد کرایه ابزار برقی

  • عنوان قرارداد حتماً باید به درستی انتخاب شده باشد. مشاهده نمونه قرارداد اجاره تجهیزات ساختمانی باعث می ‌شود تا بتوانید درک بهتری از تنظیم عنوان درست برای این نوع قرارداد داشته باشید.
  • در بیشتر موارد قرارداد مربوط به کرایه ابزار برقی ساختمانی و غیر قابل فسخ است. اما بسته به نوع قرارداد طرفین می ‌توانند شرایطی برای فسخ قرارداد نیز در نظر بگیرند.
  • مدت زمان مورد نظر برای قرارداد حتما باید در آن نوشته شود. این مدت زمان باید به صورت کاملاً دقیق و با ذکر تاریخ شروع و پایان در قرارداد مشخص باشد.
  • زمانی که نمونه قرارداد کرایه تجهیزات ساختمانی توسط دو طرفه معامله یعنی مستاجر و اجاره دهنده امضا شد، دو شاهد بالغ و عاقل نیز باید آن را مجددا امضا کنند.
  • قرارداد مربوط به کرایه ابزار برقی باید در دو نسخه تنظیم گردد.
  • در قرارداد از من باید مواردی مانند مبلغ اجاره و نحوه پرداخت آن را ذکر کنید.
  • طبق قرارداد اجاره ابزار ساختمانی فرد اجاره کننده باید حتماً مسئولیت نگهداری و محافظت از ابزار و وسایل کرایه شده را بر عهده بگیرد. همچنین اگر هر مشکلی برای تجهیزات و ابزار آلات مورد نظر به وجود آمد، وظیفه دارد که خسارت ‌های وارد شده را به فرد اجاره دهنده بپردازد.

برای دریافت نمونه قرارداد اجاره وسایل ساختمانی از مشاوران ما تماس بگیرید.

در صورتی که سوال بیشتری در خصوص کرایه تجهیزات ساختمانی و کرایه ابزار برقی دارید می ‌توانید با متخصصین ما در سایت تهران تخریب تماس بگیرید. سایت تهران تخریب با سالها تجربه در زمینه اجاره ابزار در تهران می ‌تواند پاسخ سوال ‌های شما را در این زمینه بدهد.

از سوی دیگر افرادی که قصد اجاره دریل، اجاره کمپکتور ، چکش تخریب و… را دارند می ‌توانند سراغ تهران تخریب بیایند. تنوع بالای ابزارهای ما باعث می ‌شود تا افراد با نیازهای مختلف بتوانند به راحتی روند اجاره تجهیزات ساختمانی را طی کنند و تجهیزات مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشند.

4.7/5 - (22 امتیاز)

سوالات متداول

اگر تمایل به اجاره انواع ابزار و اطلاع از شرایط اجاره ابزار را دارید هم اکنون با کارشناسان تهران تخریب تماس بگیرید.
بعد از تماس با کارشناسان تهران تخریب حدود نیم ساعت تا یک ساعت ابزار مورد نظر تحویل داده خواهد شد.

1 نظر

  • ریحانه علیزاده

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *