ماشین آلات تخریب بتن
/ توسط تهران تخریب / ابزار ها / 0 نظر

انواع ماشین آلات تخریب ساختمان، کاربرد آنها

ابزارآلات تخریب دستی ساختمان

سایت تهران تخریب ، درصدد است با اجاره ابزار تخریب بخصوص اجاره هیلتی با قیمت مناسب، شما را از خرید این محصول بی نیاز کند به طوری که مجبور به صرف هزینه اضافی نباشید، چون ابزار تخریب یکبار استفاده می شود و استفاده مکرر از آن صورت نمی گیرد:

  • پتک

در اجاره ابزار تخریب توسط تیم حرفه ای تهران تخریب، پتک یکی از ابزارهای کاربردی است. پتک ها نوعی چکش هستند که در ابعاد بزرگ طراحی شده اند و از دسته و مضربه مخصوص استفاده کرده اند به طوری که برای وارد کردن ضربه استفاده می شود. این ابزارها معمولاً وزن متفاوتی دارند و زمانی که نیاز به تخریب دستی باشد بهترین گزینه محسوب می شوند.

  • کلنگ

کلنگ از دیگر ابزار های مهم تخریب ساختمان است و معمولاً دارای یک سر فلزی و یک دسته مخصوص است. کلنگ های دو سر نیز وجود دارد که یک سر نوک تیز و سر دیگر آن صاف و پهن است. در اجاره ابزار تخریب، کلنگ ها تنوع زیادی داشته و معمولاً بسیار تقاضا می شوند.

  • چکش های برقی

معمولاً خرید ابزارهای برقی دستی بزرگ بسیار گران است، چکش های برقی یکی از این ابزارها هستند که برای تخریب سطوح غیر فلزی به کار می روند و برای دیوار ها و سازه ها بسیار مناسب هستند. سنگین و قدرت این چکش ها متفاوت است و بر اساس حجم عملیات تعیین می شود. این دستگاه نیروی مورد نیاز خود را توسط کمپرسور های باد متصل به تراکتور تامین می کند.

اجاره چکش برقی در تهران تخریب

  • دستگاه کرگیری

در صورتی که نیاز به تخریب مقاطع و سطوح بتنی باشد نیاز به اجاره ابزار تخریب به خصوص دستگاه کرگیری است این بازار برای سوراخ کردن بتن کاربرد زیادی دارد و البته که می توان بتن را برش دهد و یا تخریب نماید.

برش بتن با کرگیری در تهران تخرایب

گوی تخریب

ماشین آلات تخریب ساختمان از نوع مکانیکی

گاه موقعیت تخریب ساختمان به قدری گسترده است که نیاز به اجاره ابزار تخریب مکانیکی است بنابراین چه خوب است ماشین آلات تخریب مکانیکی را شناسایی کنیم:

  • بیل مکانیکی

بیل مکانیکی در لیست ماشین هایی قرار دارد که بر اساس طول دکل و قدرتی که برای آن تعریف شده است هم می تواند عملیات خاکبرداری را انجام دهد و هم بناهای فرسوده را تخریب کند. این بیل ها قابلیت نصب چکش را داشته و می توان از آن به عنوان یک ابزار قوی برای تخریب استفاده کرد.

  • گوی تخریب

به جرثقیلی که مجهز به یک گوی فولادی است، گوی تخریب گفته می شود و به واسطه انرژی ضربه ای گوی فولادی آویزان از جرثقیل می توان موقعیت اجرایی خاصی داشته باشد. گوی تخریب معمولاً برای خارج از ساختمان طراحی شده است و نیاز به فضای آزاد زیادی برای استفاده از آن است و البته که شخص باید مهارت لازم را داشته باشد.

  • کاتر

در اجاره ابزار تخریب معمولاً کاتر یا بتن بر نیز وجود دارد. این ماشین ها برای برش آسفالت طراحی شده اند و برش را به اندازه های کوچک و بزرگ دنبال میکنند کاربرد کاتر ها به طور کلی بر اساس تیغه های نصب شده روی دستگاه هستند. دقت داشته باشید که تیغه آسفالت با تیغه بتن مسلح فرق دارد و تیغه کاترها سرعت زیادی داشته و به شکل خاصی کار می کنند.

  • ربات تخریب بتن

نام دیگری که برای ربات تخریب بتن در نظر گرفته شده است ربات بتن خوار است و در مجموعه تهران تخریب از این دستگاه برای انجام پروژه تخریب ساختمان استفاده می شود. این دستگاه توسط یک شرکت سوئدی طراحی و روانه بازار شده است و به واسطه فشار آب بالا می توان بتن را به صورت موضعی تخریب نماید. این دستگاه به این صورت کار می کند که در ابتدا بتن ها را به صورت موضعی تخریب کرده و سنگ دانه ها را از هم جداسازی می کند و پروسه بازیافت صورت می گیرد و وارد چرخه تولید بتن می شود. این دستگاه نیاز به حجم بالایی از آب در هر شیفت کاری نیاز دارد و البته که می بایست نوع مخزن نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

  • باب کت

باب کت ها در واقع مینی لودر هایی هستند که پروسه تخریب ساختمان را به طور دقیق دنبال می کنند اینطور که بررسی ها نشان می دهد اجاره باب کت سبب می شود تا کار سریع تر پیش برود و اثر بخش باشد و البته که درگیر هزینه های اضافی نخواهید شد. کارایی این مینی لودرها بسیار آسانتر از لودرهای بزرگ است و به صورت ویژه ای اجرا شده است به طوری که با مدل های دیگر متفاوت است و برای تخریب ساختمان مورد تایید قرار می گیرد.

رباط تخریب

اجاره ابزار تخریب در هر زمان از شبانه روز

تیم تخصص تهران تخریب در انجام پروژه تخریب ساختمان به شما کمک می کند و شرایطی فراهم ساخته است تا اجاره ابزار تخریب برای همه افراد در هر کجای ایران فراهم باشد شما می توانید ابزار مورد نظر خود را انتخاب کنید و پروسه اجاره آن را طی کنید.

هزینه ها کاملاً مقرون به صرفه و منصفانه در نظر گرفته شده است. اجاره ابزار تخریب برای شرکت هایی که در زمینه ساختمان سازی فعالیت دارند به بهترین نحو فراهم شده است اینطور که بررسی ها نشان می دهد شرایط خرید ابزارهای تخریب برای همه تیم های اجرایی وجود ندارد و حتی دلیلی به این کار نخواهد بود، اجاره ابزار تخریب به سادگی نیاز شما را در انجام پروژه ساختمانی برطرف می سازد.

از یاد نبرید که قیمت هایی که برای اجاره ابزار تخریب از سوی تیم تهران تخریب در نظر گرفته شده است کاملاً ایده آل و کاربردی است و موقعیت اجاره برای همه افراد فراهم است. ابزارهای تخریب در برندهای مختلف ارائه شده و از نظر تنوع هیچ مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

شما می توانید با چند کلیک ساده و یا از طریق تماس تلفنی پروسه اجاره ابزار تخریب را پشت سر بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *