اجاره و کرایه هیلتی

اجاره هیلتی به صورت کاملا حرفه ای با هزینه مناسب و ارسال سریع به تمامی نقاط شهر تهران.

برای کرایه هیلتی از تهران تخریب که یکی از تخصصی ترین سایت های صنعتی در این زمینه است، کافیست بعد از انتخاب مدل مورد نظر خود با شماره های موجود تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان دستگاه مورد نظر برای شما ارسال شود.

در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با اجاره انواع هیلتی تخریب و دریافت قیمت اجاره هیلتی ماهانه، هیلتی اجاره ای روزانه و اجاره هیلتی ساعتی با شماره زیر تماس بگیرید. 

00
ساعت پشتیبانی
00
دقیقه ارسال سریع
000
درصد ضمانت خرابی دستگاه

کرایه هیلتی 30 کیلویی

اجاره هیلتی 30 کیلویی

اجاره هیلتی 15 کیلویی

اجاره هیلتی 7 کیلویی

اجاره هیلتی 10 کیلویی

اجاره هیلتی 10 کیلویی

اجاره هیلتی 7 کیلویی

اجاره هیلتی 7 کیلویی

اجاره هیلتی شمال تهران

اجاره هیلتی شمال تهران

اجاره هیلتی غرب تهران

اجاره هیلتی غرب تهران

اجاره هیلتی شرق تهران

اجاره هیلتی شرق تهران

اجاره هیلتی جنوب تهران

اجاره هیلتی جنوب تهران

نگران خرابی دستگاه نباشید

در حین کار با دستگاه در صورت خرابی بدون هیچ نگرانی فقط با کارشناسان تهران تخریب تماس بگیرید.

دستگاه هیلتی چیست؟

اگر فعال در صنعت ساخت و ساز باشید، میدانید که هر چه دستگاه و ابزاری که مورد استفاده قرار می‌دهید کیفیت و قدرت بیشتری داشته باشد کار شما نیز با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می‌گردد. در این صنعت ابزارآلات بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند که برند آلمانی هیلتی از معروف‌ترین برندهای این ابزارهاست. سیستم‌های نصب تأسیسات، سیستم‌های اطفاء حریق، دستگاه‌های میخکوب بتن، دستگاه‌های اتصالات بتن و از همه مهم‌تر پیکورها و چکش‌ تخریب تا حدود بسیاری باعث معروفیت این برند گردیده است.

اجاره انواع مختلف هیلتی در تهران تخریب

راهنمای اجاره هیلتی و نکات مهم درباره آن

برای صاحبین پروژه به خصوص اشخاصی که پروژه تخریب یا بازسازی دارند، کیفیت و قیمت ابزار بسیار مهم است. در این پروژه ها یکی از مهم ترین و اساسی ترین ابزار هیلتی است که به دلیل قیمت بالای آن اکثر افراد تصمیم به اجاره هیلتی می گیرند اما برای کرایه هیلتی باید اطلاعات کافی داشته باشید، پس مطالعه یک راهنمای هیلتی اجاره ای قبل از امضای قرارداد بسیار کمک کننده است. در ابتدا برای کرایه هیلتی باید از کار خود شناخت کامل داشته باشید سپس انواع مختلف هیلتی را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

  1. هیلتی ۷ کیلویی : زمانی که وزن یک دستگاه سبک تر باشد مسلما قدرت موتور آن دستگاه کمتر می باشد و برای کارهای سبک تر مناسب است. اجاره هیلتی دیوار کارهایی همچون تخریب کاشی و سرامیک، انواع دیوارهای بلوکی و آجری و امثال این کارها  پس پیشنهاد ما به این افراد کرایه هیلتی با وزن کمتر است که قیمت کمتری هم دارد.
  2. هیلتی ۱۰ کیلویی: اشخاصی که کار آن ها نسبتا سنگین تر می باشد ،مثل تخریب سنگ نماها ، شیار زنی عمیق سطوحی که بتنی هستند ، کندن چاه های خاکی و امثال این کارها باید اقدام به کرایه هیلتی سنگین وزن تر بکنند.
  3. هیلتی ۳۰ کیلویی: ما هیلتی اجاره ای سنگین وزن را به علت قدرت بالایی  که دارد به افرادی که کارهایی همچون تخریب آسفالت، سقف های متال و بتنی و…  انجام می دهند پیشنهاد می کنیم.

کاربردهای هیلتی

اما هیلتی چیست و چه کاربردهایی در پروژه‌های عمرانی دارد؟ البته می‌دانیم که شما استاد استفاده از هیلتی هستید، اما برای آنهایی که اطلاعات کافی و کامل درباره آن ندارند، نیاز است تا چند کلمه‌ای صحبت کنیم. هیلتی (hilti) یک برند آلمانی تولید کننده ابزارآلات مختلف ساختمانی است که به دلیل اولین بودن در کشور ما، حتی تمام ابزارآلات سایر برندها برای تخریب نیز به نام هیلتی معروف شده است. وقتی قرار است در شروع پروژه دست به تخریب بزنید و بنای قبلی را حذف کنید، تنها راه‌حل پیش روی شما هیلتی است.

  • برای تخریب کاشی و سرامیک و انواع بلوک‌ها
  • برای تخریب دیوارها
  • برای اصلاح سازه‌های آماده یا در حال ساخت
  • برای تخریب سازه‌ها
  • برای شیارزنی در سطوح بتنی یا دیوار
  • برای نصب درب و پنجره و فراهم کردن بستر کافی برای آنها
  • برای کندن آسفالت
  • برای ساخت معبرها برای عبور لوله‌های آب و گاز و …
  • برای تخریب‌های خیلی سنگین

و ده‌ها کاربرد دیگر در پروژه‌های عمرانی ساختمانی، راه‌سازی و … این دستگاه کاربرد دارد. با این حساب از همان شروع پروژه تا انتهای آن باید به فکر استفاده از آن باشید. برای داشتن هیلتی می‌تواند پول زیادی را برای خرید آن پرداخت کنید که اصلاً به صرفه نیست. راه‌حل دوم اجاره هیلتی است که می‌تواند هزینه‌های شما را کاهش دهد؛ اما سؤال اینجاست که چطور و با چه معیارها و شرایطی هیلتی اجاره کنیم؟

چکش‌های برقی بسیار قدرتمند این برند به حدی معروف است که این ابزار را به‌طورکلی با نام هیلتی می‌شناسند. در ادامه به معرفی و نحوه هیلتی اجاره ای در تهران و شهرستان‌ها خواهیم پرداخت:

انواع هیلتی برای تخریب های سبک، نیمه سنگین و سنگین

هیلتی ها بر اساس وزن در 4 نوع وجود داشته و قابل اجاره از تهران تخریب هستند:

شماره 1شماره 2شماره 3شماره 4
هیلتی 7 کیلوییهیلتی 10 کیلوییهیلتی 15 کیلوییهیلتی 30 کیلویی
سبکنیمه سنگینسنگینخیلی سنگین

اجاره هیلتی 7 کیلویی یا هیلتی سبک

اولین نمونه از این دستگاه که سبک‌ترین آن هم است، هیلتی 7 کیلویی است. راهنمای اجاره هیلتی 7 کیلویی به کاربردهای آن بر می‌گردد. اجاره هیلتی سبک بیشتر برای کاربردهای سبک باید در دستور کار شما قرار گیرد. اگر به دنبال کارهای سبکی مانند شیارکنی محل کلید و پریز روی دیوار هستید، لازم است تا لوله‌ای را از دیوار عبور دهید، به دنبال تخریب گچ و خاک دیوار یا سقف هستید یا به کل دنبال کندن سطوح غیر بتنی هستید که نیاز به سختی خیلی زیادی ندارد، بهترین انتخاب برای شما هیلتی سبک 7 کیلویی است.

موارد کاربرد:

  •     تخریب محل کلید و پریز روی دیوار
  •     تخریب محل لوله روی دیوار
  •     تخریب ابزار گچی روی سقف، گچ و خاک
  •     تخریب موارد غیر بتنی

اجاره هیلتی 10 کیلویی یا هیلتی سنگین

وقتی کار کمی سنگین‌تر می‌شود و صحبت از تخریب و کندن سطوح سخت‌تری می‌رسد، دیگر هیلتی سبک کارساز نخواهد بود. راهنمای اجاره هیلتی 10 کیلویی را می‌توانیم به بررسی کاربردهای این نوع از هیلتی‌ها در پروژه‌های مختلف اختصاص دهیم. وقتی صحبت از تخریب کامل تیغه‌ها در ساختمان‌های امروزی می‌شود، وقتی قرار است کاشی‌های و سرامیک‌ها را تخریب کنید، برای کندن کف حمام و سرویس بهداشتی و به صورت کلی وقتی صحبت از تخریب فضای داخل ساختمان می‌شود، اجاره هیلتی سنگین بهتری انتخاب برای شما است.

موارد کاربرد:

  •     تخریب تیغه داخلی ساختمان‌ها
  •     تخریب کاشی و همچنین دوغاب سرویس‌های بهداشتی
  •     تخریب کف حمام و سرویس بهداشتی
  •     تخریب و بازسازی داخل ساختمان

اجاره هیلتی 15 کیلویی یا هیلتی نیمه سنگین

قدم به قدم نوبت به راهنمای اجاره هیلتی 15 کیلویی می‌رسد. این مدل نسبت به دو مدل قبلی سنگین‌تر است و برای کارهای سنگین‌تری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته به همان اندازه کار کردن با آن نیز تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تر است. اجاره هیلتی نیمه سنگین 15 کیلویی در مواقعی است که شما به دنبال کارهایی مانند تخریب سنگ و موزاییک هستید، آسفالت باید تخریب کنید، بتن‌های غیر مسلح سنگین نیاز به تخریب دارند، دیواره چاله آسانسور باید تخریب شود و مواردی از این دست.

موارد کاربرد:

  •     تخریب سنگ کف و داخل حیاط
  •     تخریب موزاییک
  •     تخریب آسفالت
  •     تخریب دیواره چاله آسانسور
  •     تخریب انواع بتن غیر مسلح با حداکثر ضخامت 15 سانتی‌متر

اجاره هیلتی 30 کیلویی یا هیلتی خیلی سنگین

30 کیلو برای هیلتی‌ها خیلی سنگین محسوب می‌شود و این دسته از هیلتی‌ها برای کارهای سنگین‌تر کاربرد دارند. راهنمای اجاره هیلتی سنگین را هم با بررسی کاربردهای این نوع هیلتی آغاز می‌کنیم. شما وقتی نیاز به اجاره هیلتی خیلی سنگین دارید که قرار بر کارهای خیلی سنگین باشد. وقتی نوبت به تخریب بتن فونداسیون می‌شود، وقتی قرار است بتن مسلح تخریب کنید، برای تخریب آسفالت‌هایی با ضخامت بیشتر از 20 سانتی متر، برای تخریب بتن‌های سنگین با عیار 400 به بالا و مواردی از این دست هیلتی 30 کیلویی می‌تواند چاره کار شما باشد.

موارد کاربرد:

  •     تخریب بتن‌های فونداسیون مسلح و غیرمسلح با ارتفاعات متفاوت
  •     تخریب کف چاله سرویس محل آسانسور
  •     تخریب آسفالت با ضخامت بیش از 20 سانتی‌متر
  •     تخریب های سنگین بتن‌های مختلف با عیار 400 به بالا

انواع برندهای هیلتی

در بازار جهانی، برندهای مختلفی در زمینه تولید هیلتی فعالیت می کنند. برخی از این برندها از شهرت و اعتبار بیشتری برخوردار هستند و محصولات آنها از کیفیت بالایی برخوردارند. در ادامه به معرفی برخی از این برندها می پردازیم:

  • هیلتی (Hilti): هیلتی یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای تولید کننده هیلتی در جهان است. این شرکت سوئیسی در سال 1941 تاسیس شد و محصولات آن در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. هیلتی طیف گسترده ای از هیلتی ها را در مدل های مختلف تولید می کند که برای کاربردهای مختلف مناسب هستند.
  • بوش (Bosch): بوش یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه تولید هیلتی است. این شرکت آلمانی در سال 1886 تاسیس شد و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ابزارآلات در جهان است. هیلتی های بوش از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار هستند و برای کاربردهای صنعتی و حرفه ای مناسب هستند.
  • دیوالت (DeWalt): دیوالت یک برند آمریکایی است که در سال 1924 تاسیس شد. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ابزارآلات برقی در جهان است. هیلتی های دیوالت از قدرت و عملکرد بالایی برخوردار هستند و برای کاربردهای سنگین مناسب هستند.
  • آ.ا.گ (AEG): آ.ا.گ یک برند آلمانی است که در سال 1883 تاسیس شد. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و ابزارآلات در جهان است. هیلتی های آ.ا.گ از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار هستند و برای کاربردهای صنعتی و حرفه ای مناسب هستند.
  • مکسول (Maxwell): مکسول یک برند آمریکایی است که در سال 1924 تاسیس شد. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ابزارآلات برقی در جهان است. هیلتی های مکسول از قدرت و عملکرد بالایی برخوردار هستند و برای کاربردهای صنعتی و حرفه ای مناسب هستند.

علاوه بر این برندها، برندهای دیگری نیز در زمینه تولید هیلتی فعالیت می کنند. برخی از این برندها عبارتند از:

  • رونیکس (Ronix): رونیکس یک برند ایرانی است که در زمینه تولید ابزارآلات برقی فعالیت می کند. این برند محصولات با کیفیتی را با قیمت مناسب تولید می کند.
  • بورای (Borai): بو رای یک برند چینی است که در زمینه تولید ابزارآلات برقی فعالیت می کند. این برند محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب تولید می کند.
  • اکم (EKC): ایکم یک برند چینی است که در زمینه تولید ابزارآلات برقی فعالیت می کند. این برند محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب تولید می کند.

در هنگام انتخاب هیلتی، باید به عوامل مختلفی از جمله نوع کاربرد، قدرت، وزن، و قیمت توجه کرد. همچنین، بهتر است از برندهای معتبر خریداری کنید تا از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید.

برای اجاره هیلتی در تهران از سبک تا فوق سنگین کافیست با کارشناسان تهران تخریب تماس بگیرید.

نکات ایمنی برای استفاده از هیلتی

رعایت نکات ایمنی در زمان بکارگیری هیلتی (که با نام‌های هیلتی و پیکور که برندهای تولید کننده این محصولات هستند نیز در بین استفاده کنندگان از این تجهیزات شناخته می شود) باعث می‌ شود که خطرات احتمالی در زمان کار تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کنند. همچنین باید در نظر داشته باشید که رعایت این نکات باعث می‌ شود تا سلامت دستگاه در زمان استفاده از آن حفظ شود. در ادامه این موارد را با هم مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

  • در محیطی که قصد انجام عملیات تخریب را دارید، کسی به جز استفاده کننده از دستگاه نباشد.
  • تجیهزات ایمنی مانند محافظ گوش، ماسک، کفش مخصوص، لباس مناسب، عینک، کلاه سخت، دستکش و… باعث می‌ شود که آسیب کمتری به شما برسد.
  • در زمان اجاره هیلتی در تهران باید در نظر داشته باشید وزن شخص استفاده با وزن و قدرت دستگاه متناسب باشد.
  • در زمان کار فشار سنگین و یکنواخت روی هیلتی وارد کنید تا به این صورت روند تخریب بتن راحت تر طی شود.
  • در زمان کرایه هیلتی بهتر است سراغ افراد یا شرکت هایی بروید که برند‌های با کیفیت این محصولات را در اختیار مشتریان خود می‌گذارند.

برای اجاره هیلتی در شرق تهران از سایت تهران تخریب با کارشناسان ماتماس بگیرید.

انواع دستگاه هیلتی براساس منبع انرژی

وظیفه این دستگاه، تخریب سازه های سخت ساختمانی همچون دیوار و بتن و سنگ و … می باشد و بهترین جایگزین برای تخریب های کوچک و بزرگ است. هرچند که با توجه به قیمت بالای این دستگاه کمتر کسی برای کار های کوچک اقدام به خرید میکند . امروزه اکثر افراد اجاره هیلتی را ترجیح می دهند با این وجود باید نوع مختلف آن را شناخت.
برای هر امری باید هیلتی مناسب آن کار را بر اساس اندازه و سایز آن اجاره نمود. شرکت هیلتی اولین شرکتی بود که باکیفیت ترین نوع این محصول را در ایران عرضه نمود و به همین دلیل استاندارد های لازم را دارا می باشد. این هیلتی طبق منبع تغذیه به چهار دسته تقسیم می شود.

  • هیلتی بادی
  • هیلتی شارژی
  • هیلتی برقی
  • هیلتی بنزینی

هیلتی بادی
هیلتی پنوماتیک نام دیگر آن است که با کمپرسور باد کار می کند کمپرسور هوای محیط را فشرده کرده و به سر هیلتی منتقل می کند.این کار باعث حرکت پیستون ها می شود با به حرکت در آمدن پیستون و ضربه به قلم، دستگاه هیلتی شروع به ضربه زدن به سطح مورد نظر می کند.این دستگاه بیشتر برای راه سازی و استفاده در معادن یا مکان هایی که رطوبت زیادی دارد استفاده می گردد.

هیلتی شارژی 
این هیلتی کاربردی همانطور که از نام آن پیداست شارژی و دارای باتری است و مدت زمانی که میتوانید از آن بهره ببرید محدود می باشد. هزینه این هیلتی به نسبت سایر هیلتی ها بیشتر می باشد که خرید آن را با مشکل روبرو می کند. همچنین وزن این هیلتی نیز کم است تا در حمل و نقل افراد را خسته نکند. برای کرایه هیلتی شارژی می توانید با ما در تماس باشید.

هیلتی برقی ( هیلتی )
بهترین نوع هیلتی که می توانی اجاره نمایید هیلتی برقی است. برای پی بردن به قدرت هیلتی تعداد ضربات در هر دقیقه و انرژی هر ضربه در دستگاه را ملاک قرار دهید. در هنگام خرید و یا اجاره انواع هیلتی به سیستم قلم گیر آن نیز دقت داشته باشید. قلم گیرهای هیلتی ها معمولا به شش گونه تقسیم می شوند که 11 کیلویی آن برای تخریب به صورت 5 شیار تولید می شود.

هیلتی بنزینی
این هیلتی برای تخریب و سوراخ کردن سازه های بتنی و آجری به کار برده می شد. در مقایسه با دیگر ابزار ها سبک تر و مناسب تر برای تخریب سازه های سخت می باشد. طراحی مناسبی دارد و میتوان در زوایای مختلف از آن استفاده نمود این دستگاه در سوراخ هایی با قطر کمتر از 40 میلیمتر بیشترین انرژی و بیشترین ضربه را نسبت با دیگر هیلتی ها وارد میکند.

همانطور که بیان شد هیلتی اجاره ای نسبت به خرید آن به صرفه تر است چرا که برای هر کار پیکور مناسب و مخصوصی وجود دارد که خرید آن هزینه براست از همین رو کرایه هیلتی توصیه می شود.

مزایایی که دستگاه هیلتی برای تخریب بتن نسبت به سایر دستگاه های تخریب دارد:

  1. هیلتی ارزان و در دسترس می باشد
  2. هیلتی در انواع مختلف در مقایسه با بیل مکانیکی آرام و بدون لرزش می باشد
  3. قابلیت تخریب بتن هایی که بسیار مقاوم هستند را دارد
  4. جهت و مسیر حرکت هیلتی قابل کنترل می باشد
  5. کنترل مسیر و محل مدنظر در بتن جهت تخریب

اجاره هیلتی شارژی

اجاره هیلتی شارژی یک گزینه عالی برای افرادی است که به صورت موقت به این ابزار نیاز دارند. هیلتی شارژی برای کارهایی که نیاز به حمل و نقل و انعطاف‌پذیری دارند مناسب هستند، زیرا به سیم برق وابسته نیستند.

برای اجاره هیلتی شارژی، می توانید با مجموعه تهران تخریب تماس بگیرید. قیمت اجاره هیلتی شارژی بسته به شرکت اجاره، نوع هیلتی و مدت زمان اجاره متفاوت است.

قیمت اجاره هیلتی ساعتی

اول قدم برای اجاره هیلتی میزان نیاز و حجم کار است، باید بدانید چه نوع هیلتی و برای چند روز احتیاج دارید. به طور مثال هیلتی های سنگین تر هزینه بیشتری نسبت به دستگاه سبک تر دارد. میتوانید هیلتی را فقط برای یک ساعت کرایه کنید و کمترین میزان کرایه را بپردازید.

با تهران تخریب در کمتر از 60 دقیقه در تهران و حومه دستگاه مدنظر به دست شما میرسد و شما فقط هزینه یک روز کامل را پرداخت میکنید.

قیمت اجاره هیلتی روزانه

قیمت اجاره هیلتی روزانه بسته به نوع هیلتی، برند، و شرکت اجاره ابزار متفاوت است. به طور کلی، قیمت اجاره هیلتی های سبک (7 تا 11 کیلوگرم) بین 100 تا 150 هزار تومان در روز است. قیمت اجاره هیلتی های سنگین (12 تا 30 کیلوگرم) بین 150 تا 250 هزار تومان در روز است.

برای اطلاع از قیمت هیلتی اجاره ای به صورت ماهانه، روزانه و ساعتی با کارشناسان تهران تخریب تماس بگیرید.

نحوه کار کردن با دستگاه هیلتی

   

اجاره هیلتی در تهران

خدمات کرایه هیلتی در تهران تنها مختص مجموعه تهران تخریب نیست و شرکت‌های دیگری نیز در این زمینه فعالیت دارند؛ اما در تهران تخریب ما خودمان هم در حال استفاده از هیلتی هستیم و در این زمینه تجربه بالایی داریم و تمام شرایط را به گونه‌ای در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید در بهترین شرایط ممکن این خدمات را دریافت کنید. دغدغه‌های اصلی تیم‌های پروژه‌ها برای استفاده از هیلتی، هزینه‌ها و زمان دریافت دستگاه است. هزینه‌هایی که برای کرایه هیلتی در نظر داریم، کاملاً مقرون به صرفه است و شما می‌توانید از این بابت خیالی راحت داشته باشید. از نظر شرایط ارسال هم فقط کافی است یک بار ما را امتحان کنید. مشتری دائمی ما خواهید شد.

اجاره هیلتی غرب تهران

غرب تهران از جمله مناطقی است که در چند سال اخیر تعداد پروژه‌های ساختمانی و عمرانی در آن به شدت افزایش پیدا کرده است و در هر کوچه و خیابان تعدادی از این پروژه‌ها را شاهد هستیم. درخواست برای کرایه هیلتی غرب تهران در چند سال اخیر در تهران تخریب بسیار افزایش پیدا کرده است و خدمات زیادی در این مناطق ارائه کرده‌ایم. از سعادت آباد و شهرک غرب گرفته تا صادقیه، بلوار فردوس، ستارخان، شهر زیبا، دهکده المپیک، شهر آرا، تهران ویلا، باغ فیض، شهران، ستارخان، گیشا، شهرک اکباتان، دریان نو و تمام مناطق غرب تهران به راحتی می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. ارسال سریع و به موقع هیلتی و همچنین ارائه خدمات در زمان استفاده از دستگاه را اولویت اصلی خود برای این خدمات در غرب تهران در نظر گرفته‌ایم تا هیچ نگرانی از این بابت پیش روی پیمانکاران پروژه‌های عمرانی قرار نگیرد.

همایون شهر شهرک مخابرات فرحزاد کوهسار
سرآسیاب حصارک شهرک نفت اشرفی اصفهانی
بیمه شهید دستغیب دکتر هوشیار آیت الله کاشانی
شمشیری مهرآباد فتح استاد معین
شهرک دریا شهرک غزالی وردآورد شهرک آزادی
شهرک پرواز شهرک آپادانا شهید باقری شریف
زیبادشت مرزداران گیشا طرشت
صادقیه شهرک گلستان شهرک غرب شهرک اکباتان
شهران شهر زیبا شهر آرا سعادت آباد
ستارخان دهکده المپیک دریان نو چیتگر
جنت آباد تهران سر تهران ویلا پونک
بلوار فردوس باغ فیض اباذر
   
   

اجاره هیلتی شرق تهران

برای کرایه هیلتی شرق تهران کافی است طبق مراحل اعلام شده در بالا کار را پیش ببرید. بعد از ثبت تماس و تعیین نوع دستگاه مورد نظر، بلافاصله دستگاه برای شما ارسال خواهد شد. البته اگر به دنبال دریافت خدمات مشاوره برای انتخاب نوع هیلتی هم هستید، ما با شما همراه خواهیم بود. در هر جایی از شرق تهران اعم از نارمک، تهرانپارس، امام حسین، پیروزی، فرجام، دماوند، شمیران نو، حکیمیه و … این خدمات ارائه می‌شوند. سختی‌های بسیار زیادی در مسیر به پایان رساندن پروژه‌های عمرانی در هر منطقه‌ای از تهران از جمله شرق وجود دارد. از چالش‌های مربوط به آب و هوا گرفته تا عدم دسترسی به موقع به مصالح ساختمانی همگی دست به دست هم می‌دهند تا خیلی از مواقع پروژه‌های عمرانی از برنامه‌ریزی اولیه خود عقب بمانند. در این بین در تهران تخریب در کنار شما هستیم که از این پس هیچ چالشی از بابت دسترسی به ابزارآلات لازم ساختمانی نداشته باشید. با تهران تخریب هیچ پروژه‌ای در شرق و غرب، جنوب و شمال تهران به بهانه عدم دسترسی به ابزار ساختمانی متوقف نخواهد شد.

نارمک هنگام تهرانپارس تهران نو
شمیران نو امام حسین  پیروزی  دماوند
   
   

اجاره هیلتی شمال تهران

کیفیت و استفاده از متریال برند یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های ساختمان‌سازی و انجام پروژه‌های عمرانی در شمال تهران است. از تجریش و دربند گرفته تا اقدسیه، زعفرانیه، دارآباد، ولنجک، فرمانیه، فرشته، قیطریه، نیاوران، الهیه و تمام مناطق شمال تهران تحت پوشش مجموعه تهران تخریب قرار دارند و کسانی که درصدد کرایه هیلتی شمال تهران هستند، می‌توانند در کمترین زمان ممکن این دستگاه را از ما دریافت کرده و از آن استفاده نمایند. تضمین کیفیت دستگاه را در این خدمات در دسترس خواهید داشت و حتی در صورت سوختن دستگاه در زمان کار نیز بلافاصله آن را برای شما جایگزین می‌کنیم. می‌دانیم که حتی چند ساعت خوابیدن پروژه به خاطر خراب شدن یا نداشتن هیلتی چقدر می‌تواند برای یک پروژه عمرانی دردسرساز باشد، به همین دلیل است که زمان برای ما در این خدمات اهمیت چند برابری پیدا کرده است.

تجریش ازگل اقدسیه زعفرانیه
اوین دارآباد چیذر ولنجک
فرمانیه فرشته قیطریه کاشانک
دزاشیب محمودیه سوهانک آجودانیه
الهیه نیاوران باغ فردوس کامرانیه
   
   

اجاره هیلتی جنوب تهران

برای کرایه هیلتی جنوب تهران هم می‌توانید روی ما حساب کنید. البته قبل از هر چیزی باید یادآوری کنیم که قرار نیست از زعفرانیه تا راه آهن هیلتی بفرستیم و شما می‌توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه دستگاه مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید. برای پروژه‌های تعریف شده در تمام مناطق جنوب تهران، اعم از مولوی، جوادیه، فلاح، شهرری، شوش، افسریه، سیزده آبان، خزانه و … تنها با یک تماس هیلتی‌های تهران تخریب در دسترس شما قرار می‌گیرد. بسیاری از پیمانکاران در سطح جنوب شهر تهران معمولاً نگران دیر رسیدن هیلتی و دریافت به موقع این ابزار هستند. به جهت اینکه مسیرها معمولاً کمی پر پیچ و خم است، این نگرانی نیز منطقی است، اما در تهران تخریب بعد از ثبت تماس و درخواست شما، در کمتر از نیم ساعت می‌توانید ابزار مورد نظر را در دسترس داشته باشید. ارسال هیلتی به تمام مناطق جنوب تهران در دستور کار ما قرار گرفته و اصلاً جای نگرانی در این باره نداشته باشید.

شهرری شوش افسریه نازی آباد
یاخچی آباد راه آهن مولوی دروازه غار
جوادیه فلاح کوی سیزده آبان تختی
نعمت آباد خزانه
   

سوالات متداول

بعد از تماس شما با ما در حدود نیم ساعت بعد به دست شما خواهد رسید.
بله؛ ما به تمام ابزار هایی که اجاره می دهیم تضمین سالم بودن را به شما می دهیم
نیازی به نگرانی خرابی دستگاه هیلتی نداشته باشید، چون در سریعترین حالت ممکن آن را برای شما عوض خواهیم کرد.
هیلتی نام یک برند در زمینه تخریب بتن است که معمولا در این چکش تخریب را با همین نام میخوانند.
بله تهران تخریب ارسال به تمام مناطق تهران و حومه را پوشش میدهد.
چندین مزیت در اجاره هیلتی وجود دارد. اول، می تواند مقرون به صرفه تر از خرید تجهیزات هیلتی باشد، به ویژه اگر فقط به تجهیزات برای مدت کوتاهی نیاز دارید. دوم، می تواند به شما کمک کند تا از تجهیزات پیشرفته ای استفاده کنید که ممکن است به طور معمول از عهده شما بر نیاید. سوم، می تواند به شما کمک کند تا از خطرات مربوط به نگهداری و تعمیر تجهیزات هیلتی جلوگیری کنید.
برای اجاره تجهیزات هیلتی، می توانید با تهران تخریب تماس بگیرید. هنگام تماس باید اطلاعاتی مانند نوع تجهیزات مورد نیاز خود، مدت زمان اجاره و محل تحویل تجهیزات را ارائه دهید.
هزینه اجاره تجهیزات هیلتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع تجهیزات، مدت زمان اجاره، و محل تحویل تجهیزات. به طور کلی، هزینه اجاره تجهیزات هیلتی به صورت روزانه یا هفتگی محاسبه می شود.
هنگام استفاده از تجهیزات هیلتی، مهم است که از ایمنی پیروی کنید. قبل از استفاده از هر وسیله ای، باید دستورالعمل های ایمنی را به دقت مطالعه کنید. همچنین باید از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) مناسب استفاده کنید، مانند عینک ایمنی، گوش گیر و کفش ایمنی.
5/5 - (87 امتیاز)

121 نظر

  • حمیدنیازی

    اقا دمتون گرم سریع برام فرستادید فقط خواستم بابت اینکه از شما هیلتی اجاره کردم تشکر کنم شاید نظرم تو انتخاب بقیه دوستان مفید باشه

  • اشراقی پور

    سلام وقت بخیر من برای بازسازی آشپزخونه م نیاز به دستگاه هیلتی دارم امکانش هست راهنمایی بفرمایید چه نوع و مدلی رو باید اجاره کنم؟

  • حاجی

    من یک پیمانکار ساختمانی هستم و اغلب از تجهیزات هیلتی استفاده می کنم و معمولاً هم هیلتی اجاره می کنم. اجاره هیلتی می تواند مقرون به صرفه تر باشه. ممنون از تیم خوب تهران تخریب

  • علایی نژاد

    شما میفرستید یا ما ماشین باید بگیریم؟

  • رضاخانی

    سلام اقا ما میخوایم بلندمدت کرایه کنیم ازتون حداکثر تا چه مدتی میتونیم؟

  • مهندس امینی

    سلام من هیلتی خریداری کردم ولی نیاز به یک نیرو میخوام که باهاش کار کنه- نفر بر ساعت حساب میکنید؟

    • تهران تخریب

      درود برشما لطفا برای دریافت اطلاعات تماس بگیرید.

  • محمدی

    سلام کرایه هیلتی در تهران تخریب به چه صورتیه؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. اجاره هیلتی در تهران تخریب به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه است. بسته به شرایط پروژه و کار می توانید از هر کدوم استفاده کنید.

  • تقوایی

    شرایط اجاره هیلتی روزانه چطوریه؟ می تونیم روز به روز قرارداد اجاره رو تمدید کنیم؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. بله امکان اجاره هیلتی روزانه و تمدید روزانه آن در دسترس است. البته کرایه هیلتی هفتگی و ماهانه هزینه های کمتری خواهد داشت. برای دریافت راهنمایی های بیشتر با مشاورین ما با شماره 09120929441 تماس بگیرید.

  • مهدوی

    سلام و خسته نباشید. شما همراه با اجاره هیلتی تکنسین اجرایی هم دارید؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. تکنسین معمولا باید از سوی خود شما باشد. برای دریافت راهنمایی های بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • فرخنده

    اجاره هیلتی هفتگی هم دارید؟ قیمتش چنده؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. بله امکان اجاره هیلتی هفتگی هم هست و برای استعلام قیمت کرایه هیلتی هم می تونین با شماره 09120929441 تماس بگیرین.

  • کرامتی

    سلام نیاز به هیلتی دارم. برای کندن سنگ و موزاییک چه نوع هیلتی پیشنهاد می کنین؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. برای کندن سنگ و موزاییک می تونین از هیلتی 15 کیلویی استفاده کنین.

  • محمدزاده

    سلام. شما رو یکی از دوستان برای اجاره هیلتی ماهانه معرفی کرد. تماس گرفتم کارتون عالی بود. دستگاه هیلتی هم خیلی نو بود و بی نقص کار کرد.

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. رضایت شما باعث افتخار ماست.

  • رضایی

    اگه فقط دو تا شرکت خوب برای اجاره هیلتی تو تهران باشه، یکیش تهران تخریبه. مشتری مدار و تعامل عالی با مشتری دارین. خیلی ممنون.

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. از این همه حس مثبت شما قدردانی می کنیم. باعث افتخار ما بوده اگر جایی به شما کمک کردیم.

  • وحید کامرانی

    من هم هیلتی 10 کیلویی می خوام و هم هیلتی 15 کیلویی.

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. بله امکان اجاره انواع دستگاه هیلتی حتی به صورت همزمان رو در تهران تخریب دارید. تماس بگیرین تا تمام توضیحات به شما ارائه بشه.

  • فرزاد رجبی

    چجوری بفهمم چه هیلتی لازم دارم؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. تجربه چندین ساله ما در این باره به صورت رایگان در اختیار شما است. در همان تماس اول تمام جزئیات لازم برای اجاره هیلتی و انتخاب بهترین دستگاه هیلتی با شما در میان گذاشته خواهد شد و نسبت به این موضوع اطمینان کامل پیدا خواهید کرد.

  • مهندس ابراهیم زاده

    سلام من چند سالی هست که مشتری شما برای اجاره هیلتی هستم. از اینکه با مجموعه شما آشنا شدم خیلی خوشحالم.

    • تهران تخریب

      سلام آقای مهندس. ما هم خیلی خوشحالیم که مشتری که نه دوستی مثل شما داریم.

  • مهندس محسن

    برای کندن آسفالت هم هیلتی دارین؟ هزینه اجاره هیلتی برای کندن آسفالت چقدره؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. بله برای کندن آسفالت هم هیلتی داریم. لطفا برای استعلام قیمت کرایه هیلتی با شماره 09120929441 تماس بگیرید.

  • امیری

    برای اجاره هیلتی باید بیایم دفتر شما یا هیلتی رو میفرستین با پیک؟

    • تهران تخریب

      سلام. شما هم می تونین به صورت حضوری تشریف فرما بشین دفتر ما و هم می تونین تلفنی سفارش بدین و بلافاصله با پیک هیلتی برای شما ارسال خواهد شد.

  • کیقباد

    سلام وقت بخیر. برای اجاره هیلتی ماهانه چیکار باید بکنم؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. برای اجاره هیلتی ماهانه در قدم اول باید با مشاورین ما با شماره 09120929441 تماس بگیرین. در همین اولین تماس تمام راهنمایی های رو به شما ارائه خواهیم کرد. بقیه مراحل هم بسیار ساده بوده و بلافاصله هم هیلتی برای شما ارسال میشه.

  • پدرام صالحی

    سلام روز بخیر. من حجم پروژه ای زیاده و چند تا تکنسین هم دارم. شما می تونین چند تا هیلتی همزمان به ما بدین؟

    • تهران تخریب

      سلام روز شما هم بخیر. بله امکان اجاره چند هیلتی به صورت همزمان رو هم داریم.

  • حسن تقوایی

    سلام. هزینه اجاره هیلتی روزانه چقدره؟ چجوری می تونیم با هزینه کم هیلتی اجاره کنیم؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. برای استعلام هزینه هیلتی اجاره ای روزانه می تونین با ما با شماره 09120929441 تماس بگیرید. روش هایی هم برای کاهش هزینه های اجازه هیلتی روزانه وجود داره که در صورت نیاز می تونیم برای شما تشریح کنیم. البته در بالا به صورت کامل این موضوع شرح داده شده.

  • حاجی صادقی

    سلام وقت بخیر. هیلتی اجاره ای می خواستم. کدوم دستگاه رو پیشنهاد می کنین؟

    • تهران تخریب

      سلام وقت شما هم بخیر. برای تعیین نوع دستگاه هیلتی اجاره ای باید مشخصات و کاربرد مورد نظرتون رو بفرمایید. برای هر کاربردی هیلتی متفاوتی استفاده میشه.

  • ترابی

    سلام برای اجاره هیلتی شارژی چیکار باید بکنم؟ تهران هستم.

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. برای اجاره هیلتی شارژی در تهران فقط کافیه در طول روز با شماره 09120929441 تماس بگیرید و بعد از استعلام شرایط بلافاصله هیلتی برای شما ارسال خواهد شد.

  • فراز

    سلام. شرایط اجاره ابزار رو پیدا نکردم تو سایت. راهنمایی می کنین.

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. شرایط اجاره ابزار در صفحات مختلف سایت درج شده. برای دریافت راهنمایی بیشتر می تونین با شماره 09120929441 تماس بگیرین تا شرایط اجاره تمام ابزارهای مورد نیاز برای شما شرح داده بشه.

  • مهندس اقبالی

    سلام وقت بخیر. هیلتی اجاره ای برای جنوب تهران هم دارین؟ ما تو شهر ری پروژه ای داریم. نیاز به هیلتی خواهیم داشت.

    • تهران تخریب

      سلام وقت شما هم بخیر. بله امکان اجاره هیلتی جنوب تهران هم هست. خوشحال میشیم کمکتون کنیم.

  • طاهر زاده

    سلام اجاره روزانه هیلتی چند در میاد برامون؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. اجاره روزانه هیلتی بسته به نوع دستگاه مورد نظر شرایط متفاوتی داره. با شماره 09120929441 تماس بگیرید تا درباره این شرایط تمام توضیحات به شما ارائه بشه.

  • کریمی

    سلام وقت بخیر. هیلتی سنگین هم دارید؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. بله هیلتی سنگین هم موجود هست. لطفا تماس بگیرید.

  • پروژه زعفرانیه

    سلام. من برای پروژه چند تا هیلتی همزمان نیاز دارم. چجوری شرایطتتون؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. بله شما می تونین در صورت نیاز چند دستگاه هیلتی رو همزمان اجاره کنید. با ما با شماره 09120929441 در ارتباط باشین تا تمام شرایط رو براتون توضیح بدیم.

  • مهندس عمادی

    سلام تماس گرفتم برای اجاره هیلتی بادی اشغال بود شمارتون.

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. در روز تعداد خیلی زیادی از مشتریان عزیز برای اجاره هیلتی ساعتی یا روزانه تماس میگیرن و ممکنه برای چند لحظه خط شلوغ باشه. دوباره می تونین با شماره 09120929441 تماس بگیرید یا شمارتون رو بزارید که همکاران با شما تماس بگیرند.

  • تفرشی

    سلام برای تخریب دیوار با هیلتی کدوم دستگاه هلتی رو پیشنهاد می کنین؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. برای تخریب دیوار با هیلتی بهترین گزینه هیلتی 10 کیلویی است. البته باید شرایط به صورت اختصاصی هم بررسی بشه. در صورتی که سوال بیشتری درباره اجاره هیلتی تهران دارید، می تونین با ما در هر ساعتی از روز با شماره 09120929441 تماس بگیرید.

  • علیدوستی

    سلام امکان کرایه هیلتی تهران با شرایط پرداخت هم وجود داره؟ مثلا در حین پروژه پرداخت کنیم؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. برای دریافت قیمت اجاره هیلتی روزانه تهران و استعلام شرایط می تونین با شماره 09120929441 تماس بگیرین تا راهنمایی های لازم به شما ارائه بشه.

  • پرویز اخوت

    سلام برای اجاره دستگاه هیلتی حتما باید حضوری بیایم یا ارسال هم دارین به محل؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. خیر نیازی به مراجعه حضوری نیست و بعد از تماس و اعلام شرایط، بلافاصله دستگاه هیلتی برای شما ارسال خواهد شد.

  • کمیجانی

    صد رحمت به تهران تخریب. از طرف اگه بپرسی هیلتی چیست نمیدونه چی بگه. اونوقوت هیلتی اجاره میده.

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. بله چنین شرایطی در هر صنف و شغلی وجود داره و اجتناب ناپذیر خواهد بود.

  • سعید رضاوند

    سلام. من کلا کمتر پیش میاد جایی نظر بزارم، اما تهران تخریب فوق العادست. با خیلی از شرکت ها برای پروژه هام برای اجاره هیلتی بنزینی همکاری کردم، اما تهران تخریب واقعا خدماتش عالیه.

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. خیلی خرسندیم که رضایت شما دوست گرمی رو فراهم کردیم.

  • کریمی

    سلام وقت بخیر. اجاره هیلتی روزانه هم دارین؟ قیمت چند؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. بله اجاره هیلتی روزانه هم داریم. برای استعلام قیمت لطفا با شماره موبایل 09120929441 تماس بگیرین.

  • تایباد

    سلام من یک سوالی داشتم. برای کندن کاشی با هیلتی بهتره از کدوم مدل استفاده کنم؟ راهنمایی می کنین؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. برای کندن کاشی با هیلتی می تونین از هیلتی 10 کیلویی استفاده کنین که نیمه سنگین هست. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، با شماره 09120929441 تماس بگیرین.

  • مدیر پروژه

    سلام قیمت انواع هیلتی بنزینی رو کجا می تونم ببینم؟ تو سایت جایی هست؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. برای استعلام قیمت انواع هیلتی بنزینی می تونین با ما با شماره 09120929441 تماس بگیرید تا همه قیمت ها به شما اعلام بشه.

  • فرزین

    اجاره دریل هیلتی برای یک ماه چقدر در میاد؟

    • تهران تخریب

      سلام. لطفا برای استعلام قیمت اجاره دریل هیلتی با شماره 09120929441 تماس بگیرید.

  • خوش سعادت

    سلام وقت بخیر. من هفته پیش یه هیلتی اجاره ای داشتم که همون اول کار خراب شد. صاحبش تازه قبول نمیکرد میگفتی شما خراب کردی.

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. در تهران تخریب تمام هیلتی ها با ضمانت کیفیت اجاره داده میشن و یک درصد هم در صورت بروز هر ایرادی، بلافاصله هیلتی جایگزین برای شما ارسال می شود. خیر در تهران تخریب مسئولیت خودمون رو میدونیم و به تعهداتمون پایبند هستیم.

  • مهندس طیب نیا

    من از هفته بعد تو پروژه نیاز به هیلتی دارم. امکان کرایه هیلتی و ارسال فوری دارین شما؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. مشتاقانه منتظر تماس مشتریان هستیم تا در کمترین زمان ممکن هیلتی رو براشون در تمام نقاط تهران ارسال کنیم. بله امکان ارسال فوری هیلتی داریم.

  • محمدی

    سلام وقت شما بخیر. من پروژه ای در غرب تهران دارم. شرایط اجاره هیلتی غرب تهران چیه؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. بله امکان اجاره هیلتی غرب تهران رو دارید و می تونید با یک تماس با شماره 09120929441 قیمت ها رو هم استعلام بگیرید.

  • رضا فردین

    سلام فقط اجاره هیلتی در تهران دارین؟ من شهرستانم اونجا خدمات ندارین؟

    • تهران تخریب

      سلام. در حال حاضر خیر اما به زودی در چند شهر ممکن است خدمات اجاره هیلتی داشته باشیم. به محض اضافه شدن این خدمات، اعلام خواهیم کرد.

  • میلاد اصغری

    چرا قیمت اجاره هیلتی روزانه رو نزدین؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. قیمت ها به دلیل نوسانات موجود درج نشدن، اما کاملا مشخص هستند و هر لحظه می تونید با تماس با شماره 09120929441 قیمت ها را استعلام بگیرید.

  • پارسا

    سلام تعریف شما رو زیاد شنیدم. شما کجا هستین؟ امکان اجاره هیلتی شرق تهران رو هم دارین؟

    • تهران تخریب

      سلام. خوبی از خودتونه. بله در صورت نیاز با ما تماس بگیرید تا در هر جایی از شرق تهران هیلتی به دستتون برسونیم.

  • فرهادی

    سلام وقت بخیر. برای اجاره هیلتی چیکار باید بکنم؟ راهنمایی می کنید؟

    • تهران تخریب

      سلام. برای اجاره هیلتی دستگاه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و بعد با شماره 09120929441 تماس بگیرید تا مراحل را براتون توضیح بدن. اگر هم نمی دونید گه دستگاهی لازم دارید، تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  • مهندس راد

    سلام. قیمت اجاره هیلتی ساعتی رو نزدین؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. با توجه به نوسانات قیمتی موجود، از درج قیمت اجاره هیلتی ساعتی معذوریم اما شما می توانید در هر لحظه با تماس با شماره 09120929441 قیمت بگیرید.

  • صبوری

    سلام. اجاره هیلتی در تهران چنده؟

    • تهران تخریب

      سلام بر شما. برای اطلاع از قیمت اجاره هیلتی در تهران با توجه به نوسانات قیمتی موجود با شماره 09120929441 تماس حاصل بفرمایید.

  • دکتر توکلی

    سلام ما واسه یک پروژه بزرگ نیاز به اجاره هیلتی یکساله داریم شما چندتا هیلتی موجود دارید در مجموعه تون؟

    • تهران تخریب

      دورد بر شما، لطفا برای دریافت اطلاعات دقیق تر با شماره های روی سایت تماس حاصل نمایید.

  • امیرمسعود

    سلام آقا ما یه دیوار آجری کردیم چه هیلتی باید استفاده کنیم؟

    • تهران تخریب

      سلام دوست عزیز، هیلتی 7 کیلویی

  • کامران باقرزاده

    ما میخوایم سرویس بهداشتی تخریب کنیم اولا بفرمایید کدوم هیلتی رو باید اجاره کنیم و دوما نیرو دارید بفرستید برامون این کارو انجام بده ؟

    • تهران تخریب

      درود بر شما، شما نیاز به یک هیلتی 10 کیلویی دارید. بله میتوانید از نیروهای متخصص تهران تخریب کمک بگیرید.

  • کمال شاهی

    اقا من برای فردا یه هیلتی سنگین نیاز دارم قبلا ازتون گرفتم الحق که سریع رسوندید

    • تهران تخریب

      متشکرم از حسن نظر شما نسبت به مجموعه تهران تخریب

  • سلمانی

    هیلتی 10 کیلویی میفرستید نیاوران؟

    • تهران تخریب

      بله ارسال فوری به تمام مناطق تهران امکان پذیر است

  • نیازی

    روزانه هم اجاره هیلتی دارید؟

    • تهران تخریب

      بله در تهران تخریب اجاره هلیتی به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه اجاره داده میشود

  • قلی نژاد

    سلام برای یک ماه هزینه اجاره هیلتی چقدر میشه؟

    • تهران تخریب

      سلام دوست عزیز لطفا با دریافت هزینه اجاره هیلتی با شماره 09120929441 تماس بگیرید.

  • محمود

    وقت بخیر من نیاز به هیلتی دارم و برای کندن چاله آسانسور هیلتی ۳۰کیلویی یا همون سنگین رو میخوام، اجاره هیلتی به صورت روزانه یا ساعتی دارید؟ قیمت اجاره هیلتی ساعتی چند میوفته؟

    • تهران تخریب

      دوست عزیز برای دریافت قیمت اجاره به صورت روزانه و ساعتی با شماره 09120929441 تماس حاصل نمایید.

  • رضا ثقفی

    چه جالب من نمیدونستم چند مدل از این ابزار هست شک داشتم که برطرف شد الان با اطمینان بیشتری اجاره هیلتی رو انجام میدم

    • تهران تخریب

      در خدمت شما هستیم

  • ماهان

    برای چند ساعت هم میشه از شما دستگاه گرفت؟
    هزینه اش با اجاره یک روز یکی یا چون من ی کار کوچیک دارم که فکر نکنم بیشتر از چند ساعت طول بکشه کمتر میشه؟

    • تهران تخریب

      برای دریافت مشاوره میتوانید با شماره 09120929441 تماس بگیرید.

  • سعید میرزایی

    من برای کارم از خدمات شرکتتون استفاده کردم کارتون خیلی خوبه و راضی بودم امیدوارم به همین شیوه ادامه بدید و بتونید مشتری و راضی نگه دارید

    • تهران تخریب

      تمام تلاش مجموعه تهران تخریب جلب رضایت مشتریان است

  • احمد گودرزی

    سلام و وقت بخیر
    مطالب بسیار مفید و کاربردی رو در اختیارمان قراردادید
    بسیار جامع و کامل بود
    سپاس فراوان

    • تهران تخریب

      متشکرم از نظر مثبت و همراهی شما مشتری خوب و وفادار تهران تخریب

  • امیر امامی

    سلام خسته نباشید من نیاز به پیکور دارم و تهران نیستم وتو اراک هستم چجوری ارسال میکنی شرایط تحویل و ارسال دوبارش به شما چجوریه؟

    • تهران تخریب

      سلام جناب امامی لطفا با شماره 09120929441 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند

  • علی عادل

    سلام
    مطلب جامع و خوبی بود. میخواستم بدونم آیا هیلتی بتن با ضخامت کم رو دقیق تخریب میکنه

    • تهران تخریب

      جناب عادل عزیز شما میتوانید از هیلتی سبک استفاده نمایید

  • عباس نوروزی

    با عرض سلام
    من میخوام هیلتی اجاره کنم اما تو متن هیچی درباره مدارک مورد نیاز اجاره نگفتید.
    میخوام هیلتی اجاره کنم ممنون میشم اگر بگید چه مدارکی نیاز هست.

    • کامبیز

      شرکت ما ی پروژه برداشته نیاز به تعدادی ابزار داریم، مهم ترین ابزارمون هم اجاره هیلتی هست. نیاز به مشاوره داریم در این زمینه
      مشاوره انجام میدید؟

    • تهران تخریب

      دوست عزیز برای اطلاع از جزئیات ارسال به کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

    • تهران تخریب

      درود بر شما، لطفا برای دریافت جزئیات با شماره های روی سایت تماس حاصل نمایید.

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *