مواد آب بندی
/ توسط تهران تخریب / بتن / 0 نظر

انواع مواد آب بندی و کاربرد آنها

نفوذ آب موضوعی عجیب و غریب و همیشگی است و می بایست بهترین مواد آب بندی بتن، استخر، سقف و سایر سازه ها انتخاب شود. تهران تخریب به عنوان یکی از بهترین فروشگاه مواد آب بندی سعی دارد محصولی به شما ارائه دهد که از نظر کیفیت بدون هیچ مشکلی اجرا شود.

خریدمواد آب‌بندی

انواع مواد آب بندی بتن

  • مواد آب بندی بتن مخصوص بام و تراس

معمولاً بام ها و تراس آپارتمان ها تحت حملات آب هستند از این رو بسیار مهم است که بهترین مواد آب بندی برای آنها انتخاب شود. دو مواد BETOCOATE  SP  و BETOGARD  F-125  به عنوان پوشش آب بندی سرد اجرا بوده و سطح انعطاف پذیری بالایی برای آن گزارش شده است و به طور کلی این پوشش برای زیر و روی موزاییک ها استفاده می شود البته این مواد بخشی از پوشش آب بندی بتن نیز به شمار می آید. خاصیت این مواد چسبندگی فوق العاده بالا، مقاومت در برابر تغییرات دمایی، بدون درز بودن و سهولت اجرا است از سوی دیگر تنوع رنگی خوبی دارد و می توانید به سادگی آن را از فروشگاه مواد آب بندی تهران تخریب خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه ساخت بتن با کیفیت و مقاوم 

  • مواد آب بندی روف گاردن و باغچه ها

معمولاً استفاده از مواد آب بندی بتن بری روف گاردن مناسب است اما نوعی پوشش مخصوص برای باغچه دیده می شود که مقاومت خوبی در برابر ریشه گیاهان دارد و BROOT 120  نامیده می شود. این مواد در اجرا بسیار آسان بوده و نیاز به درز ندارد و اجرای آن به صورت سرد دنبال می شود و البته که دوام بسیار زیادی دارد.

  • مواد آب بندی ساختمان

در گذشته فقط از مواد آب بندی بتن برای نمای ساختمان استفاده می شد اما امروزه ماده ای با عنوان سیلوکس عرضه می شود که نقش حفاظتی و آب گریز دارد و البته که بدون رنگ است و بر اساس سیلوکسان طراحی و عرضه شده است. در مورد این ماده باید بگوییم که در مصرف پایین نیز نتیجه می دهد و مقاومت خوبی در برابر یو وی دارد و سرعت اجرای آن بالا است از سوی دیگر تغییر رنگی برای آن گزارش نمی شود و دوام زیادی دارد. میزان مصرف این مواد بین 300 الی 500 گرم در هر متر مربع ارزیابی شده است و به صورت دو لایه اجرا می شود.

خرید مواد آب‌بندی

  • مواد آب بندی مخصوص دیوار چینی

معمولاً محصولاتی که پایه سیمانی دارند مهمترین و مناسب ترین گزینه برای کرسی های چینی هستند، مواد آب بندی بتن در این راستا گزینه خوبی محسوب می شود از سوی دیگر CRYSTAL 25 و CHIMEX 125  نیز عرضه شده اند که پایه سیمانی داشته و به طور کلی بدون درز هستند و سرد اجرا می شوند. میزان مصرف برای این پوشش ها در متر مربع به میزان 1.5 کیلوگرم ارزیابی شده است و اثربخشی خوبی را شامل می شود. این مواد در بهترین شرایط می تواند اثر گذاری دو سویه نیز داشته باشد.

  • مواد آب بندی مخصوص زیر زمین

زیر زمین های قدیمی اغلب بتنی هستند و نیاز به مواد آب بندی بتن دارند اما CRYSTAL 25  گزینه خوبی است که پوشش فوق حرفه ای داشته و تا فشار آب 120 بار را تحمل می کند و برای آب و فاضلاب نیز اجرا می شود این محصول مقاومت خوبی در برابر سولفات و کلر دارد و اجرای آن به صورت سرد است. این محصول سبب رشد عمر سازه می شود و البته که درز و ترک های موجود را نیز ترمیم می کند.

در صورتی که نیاز به مواد آب بندی قوی تری باشد باید به سراغ CHIMEX 227 رفت، این محصول بر پایه آخرین تکنولوژی پلیمری سیمانی طراحی شده است و مهمترین مزیتی که برای آن دیده می شود آب بندی فشار منفی تا 4 بار است و البته که فشار مثبت تا 9 بار را شامل می شود. این محصول به طور کلی روی ترک ها اجرا شده و چسبندگی فوق حرفه ای دارد و اثر بخشی مناسبی را اجرا می کند.

CHIEX 127 نوعی پوشش است که به صورت دو جزئی اجرا شده و بر پایه سیمان و اکریلیک بوده و البته که به نسبت مواد آب بندی بتن، از فرمولاسیون متفاوتی تشکیل شده است این پوشش مقاومت خوبی در برابر سولفات و کلر داشته و سطح چسبندگی بالایی دارد و روی بلوک و آجر و کاشی و سرامیک نیز اجرا می شود و شرایط رنگ آمیزی مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: چسب برای کاشت میلگرد

  • پوشش آب بندی مخازن فاضلابی

نمی توان پوششی که برای آب بندی مخازن آب استفاده می شود را برای مخازن فاضلابی استفاده کرد و علت آن نیز مشخص است، چون نیاز به سطح مقاومت شیمیایی بالایی است و می بایست از محصولی با کیفیت بالا استفاده شود. ACRYFLEX PH 4 یک محلول دو جزئی محسوب می شود و نسبت یک به یک برای آن اجرا شده است به طوری که مقاومت بالایی در برابر اسید در بازه اسیدیته 2 الی 12 دارد و البته که سطح تحمل تغییرات دمایی آن از منفی 20 الی مثبت 80 درجه سنجیده می شود. این محصول چسبندگی خوبی دارد و به طور کلی شرایط اجرایی آن با ایرلس نیز فراهم است.

  • پوشش آب بندی سرویس بهداشتی

برای آب بندی سرویس بهداشتی نمی توان از مواد آب بندی بتن استفاده کرد و نیاز به محصول دو جزئی CHIMEX 125 با نسبت 4 به 1 است به طوری که شرایط شبه سیمانی و رزین اکریلیک فراهم شود و موقعیت انعطاف پذیر خوبی داشته باشد سرعت و سهولت اجرا برای این آب بندی بسیار مهم است.

  • پوشش آب بندی استخر

مواد آب بندی استخر می بایست به صورت دو جزئی باشد و روی کیفیت آب شرب تاثیری نگذارد. CHIMEX 127 یکی از بهترین مواردی است که بر پایه سیمان و اکریلیک اجرا می شود و اثر بخشی خوبی دارد.

فروش مواد آب‌بندی

همانطور که بررسی ها نشان می دهد هر یک مواد آب بندی بتن دارای فرمولاسیون مخصوصی هستند به طوری که بر اساس موقعیت پروژه در نظر گرفته می شود. شما می توانید از فروشگاه مواد آب بندی تهران تخریب کمک بگیرید تا مشاوره های لازم در خصوص بهترین مواد آب بند را دریافت کنید و خریدی کاملاً هوشمندانه داشته باشید.

جهت خرید مواد آب‌بندی و افزودنی‌ها می توانید با شماره‌ی پشتیبانی 09120929441 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان ما بهره ببرید

5/5 - (1 امتیاز)

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *