اجاره پیکور برقی را با ضمانت کیفیت و بهترین قیمت از تهران تخریب اجاره کنید.

پیکور چیست؟

پیکور که امروزه با نام‌های بتن‌ کن یا هیلتی معرفی و شناخته می‌شود یکی از رایج‌ترین و قدرتمندترین دستگاه‌ها یا ابزارآلات جهت تخریب مصالح مختلف ازجمله بتن است. البته این ابزار علاوه بر تخریب در سوراخ‌کاری سطوح سنگی و بتنی نیز کاربرد دارد و یک دریل قدرتمند به شمار می‌آید. در حال حاضر با توجه به قیمت بسیار بالای خرید این دستگاه اجاره پیکور برقی یکی از مقرون به صرفه‌ترین و بهترین روش‌های ممکن جهت استفاده از آن است. در ادامه به بررسی قدرت ضربه و وزن هریک می‌پردازیم و درنهایت قیمت‌ پیکور برقی در تهران را توضیح می‌دهیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

برای اجاره انواع ابزار در سایت تهران تخریب، اجاره ابزار را کلیک کنید.

 

مشاوره و قیمت اجاره پیکور برقی ساعتی - روزانه - ماهانه (ارسال یک ساعته سراسر تهران)

 

 

پیکور چگونه کار می کند؟

پیکورها از مهمترین ابزار سوراخ کاری و تخریب در پروژه های عمرانی به شمار می روند. پیکورها از طریق ایجاد هوای فشرده درون سیلندر خود و بالا و پایین رفتن پیستون داخل این سیلندر به ایجاد ضربه می پردازد و از طریق ضربه ایجاد شده به تخریب سطح و بتن مورد نظر می پردازد. نیروی مورد نیاز برای بالا و پایین بردن پیستون داخل سیلندر را موتور برقی تأمین می کند. لازم به ذکر است که در برخی دیگر از پیکورها نیروی لازم به صورت بادی یا بنزینی تأمین می شود. در پیکور بادی بالا و پایین رفتن پیستون از طریق هوای فشرده ای که وارد کمپرسور دستگاه می شود تأمین شده و در پیکور بنزینی نیروی لازم برای حرکت پیستون با استفاده از موتور بنزینی ایجاد می گردد.

 

کاربرد پیکور چیست؟

از پیکور در موارد مختلفی استفاده میشود:

  • در پروژه های راه سازی، پروژه های عمرانی و ساختمان سازی، پروژه های آب و فاضلاب و خطوط مترو از پیکور به مراتب استفاده می شود.
  • تخریب سطوح بتنی و یا سنگی زمانی که امکان استفاده از کمپرسور یا مواد منفجره برای تخریب وجود ندارد.
  • در معادن بزرگ پس از انفجار که سنگ های بزرگ به سنگ های کوچک تر تقسیم می گردد با استفاده از پیکورهایی که بر بیل مکانیکی سوار می شوند، سنگ های بزرگ تر نیز خرد و به سنگ های ریزتری تقسیم می شود.

خرد کردن صخره های بزرگ، تخریب سازه های بتنی با مقاوت بالا، حفاری تونل و تخریب آسفالت جاده ها از کاربردهای پیکور محسوب می شود

 

انواع پیکور

پیکور ها می توانند با استفاده از نیروی برق، باد و بنزین کار کنند. به عبارت دیگر نیروی لازم برای به حرکت درآوردن پیستون داخل سیلندر موتور پیکور به صورت برقی، بادی یا بنزینی است. در زمان انتخاب پیکور برای هدف خاص خود باید آشنایی کامل با انواع این محصولات داشته باشید. در ادامه این قسمت انواع اصلی پیکور را خدمت شما معرفی می‌ کنیم:

  • پیکور بادی

در پیکور بادی که با نام های دیگری چون پیکور بادی یا پنوماتیکی نیز شناخته می شود، در مواردی مورد استفاده قرار می گیرند که دسترسی به برق وجود ندارد برای مثال تخریب معادن با استفاده از پیکور برقی امکان پذیر نیست زیرا زیرساخت لازم برای تهیه برق در این مناطق وجود ندارد و برای تخریب و سوراخکاری از پیکور بادی استفاده می شود. پیکورهای بادی از کمپرسور استفاده کرده و میزان بادی که تأمین می کنند بین 8 تا 10 بار خواهد بود. میزان فضاری که کمپرسور ایجاد می کند نمی بایست از این مقدار کمتر باشد زیرا در اینصورت پیکور بادی یا پنوماتیکی قادر به کار نخواهد بود. انوا پیکورهای بادی در اوزان 2 تا 42 کیلوگرم در بازار عرضه می شوند. قدرت این پیکورها از پیکورهای برقی بالاتر است و ایمنی بیشتری برای اپراتور به همراه خواهد داشت.

  • پیکور هیدرولیکی

این نمونه پیکور برای عملکرد خود از سیستم‌ های هیدرولیکی بهره می‌گیرند. فشار روغن تامین کننده نیروی این نوع است و قدرت آنها نسبت به دو نمونه دیگر در بسیاری از موارد بالاتر است و برای تخریب و برش بتن‌ مسلح و سنگ قابل استفاده هستند.

 

  • پیکور برقی

پیکور برقی همانطور که می‌ توانید حدس بزنید با استفاده از برق کار می‌ کند و برای تخریب سازه‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این دستگاه‌ ها به کمپرسور هوا یا روغن نیاز ندارند و این مزیت خوبی برای آنها به شمار می‌ رود.

پیکور برقی از رایج ترین انواع پیکورها به شمار می روند که موتور برقی داشته و با استفاده از برق پیستون را داخل سیلندر پیکور بالا و پایین برده و قدرت لازم جهت تخریب و سوراخکاری در پیکور برقی را فراهم می آورند. به پیکورهای برقی بتن کن یا هیلتی نیز می گویند. پیکور های برقی در انواع 6 تا 32 کیلوگرمی در بازار موجود هستند و از پیکورهای برقی با اوزان بالا برای تخریب و سوراخکاری سطوح مقاوم تر استفاده می کنند. پیکورهای برقی علاوه بر تقسیم بندی بر اساس وزنشان بر اساس نوع مته مورد استفاده در آن ها نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند. اگر مته پیکور برقی چهار شیار باشد وزن پیکور بین 3 تا 7 کیلوگرم خواهد بود و از آن ها جهت سوراخ کاری سطوح با استحکام کمتر استفاده می کنند. اما اگر مته مورد استفاده در پیکور برقی 5 شیار باشد اغلب وزن پیکور برقی بالاتر رفته و تا 11 کیلوگرم خواهد بود. اغلب در این نوع از پیکور برقی سیستم دفع لرزشی تعبیه می شود که از ایجاد لرزش زیاد بر دست کاربر جلوگیری کرده و ایمنی بالاتری را برای اپراتور پدید می آورد.

برای اجاره هیلتی با ارسال فوری کافیست تماس بگیرید.

 

  • پیکور بنزینی

پیکور بنزینی دسته دیگر از پیکورها را شامل می شوند. این پیکورهای قدرت بسیار بالایی داشته و برای تخریب سطوح با مقاومت بسیار بالا تر استفاده قرار می گیرند. در این شرایط اغلب پیکور را بر روی بیل مکانیکی با استفاده از سوپاپ پایه ای سوار می کنند و پیکور بنزینی همچون چکش به تخریب سطوح با استحکام بالا بپردازد.

 

اجاره پیکور برقی روزانه - ساعتی - ماهانه

با پیشرفت صنعت و تولید و عرضه ابزارآلات و دستگاه‌های مختلف تخریب زمین و سازه هر روز نسبت به گذشته بسیار ساده‌تر و سریع‌تر انجام می‌گیرد. پیکور برقی یکی از جدیدترین و بهترین ابزارهای موجود در بازار جهت تخریب زمین و بتن است. خرید پیکور نیاز به سرمایه تقریباً بالایی دارد، به همین خاطر بسیاری از افراد به سراغ اجاره پیکور برقی می‌روند. با اجاره پیکور برقی به سادگی و با سرعت بسیار بالا می‌توان مصالح و سازه موردنظر را تخریب کرد. پس توصیه میکنیم بجای خرید پیکور به سراغ اجاره پیکور باشید. شرکت تهران تخریب بزرگترین شرکت اجاره ابزار آلات تخریب امکان اجاره پیکور را برای شما عزیزان فراهم کرده است. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پیکور برقی

 

قدرت ضربه و وزن پیکورهای برقی

همانطور که گفتیم پیکور برقی رایج‌ترین و محبوب‌ترین ابزار جهت تخریب بتن‌های مسلح و غیرمسلح است. این نوع با توجه به نوع کاربرد در وزن‌های ۶ الی ۳۲ کیلوگرم تولید و عرضه می‌شود، به همین خاطر در هنگام اجاره پیکور برقی این نکته را در نظر داشته باشید تا به این ترتیب بازدهی خوبی به دست آورید. در هنگام اجاره پیکور برقی به قدرت ضربه آن نیز دقت داشته باشید ، چراکه تخریب مناسب نیاز به قدرت ضربه متناسب دارد. منظور از قدرت ضربه نیروی وارده در هر ضربه است که با وزن دستگاه رابطه مستقیم دارد. به این معنا که هرچه وزن آن بالاتر باشد، قدرت ضربه آن نیز بالاتر خواهد بود. اگر هدف شما از اجاره پیکور برقی تخریب یک سازه یا مصالح بسیار سنگین است، حتماً به سراغ پیکورهای برقی دارای قدرت ضربه بالاتر یا به عبارت دیگر سنگین وزن‌تر بروید. دسته‌بندی پیکورهای برقی با توجه به قدرت ضربه و وزن آن‌ها عبارتند از:

این گروه در دسته نوع کوچک قرار می‌گیرند و با وزن بسیار کمی که دارند در تخریب مصالح ظریف و سبک نظیر؛ تخریب سرامیک، دیوار، گچ، ملات دیوار، کندن چاه و ... کاربرد دارند. به این نکته دقت داشته باشید که این نوع دارای کم‌ترین قدرت ضربه یعنی ۱۵ ژول است.

با توجه به عملکرد این دستگاه می‌توان گفت که پیکور برقی ۱۰ کیلوگرمی نوعی دستگاه پرزحمت است و در تخریب مصالحی نظیر؛ سنگ، بلوک و حفاری چاه و خاک کاربرد دارد. این نوع نسبت به وزن کمی که دارد کارآیی آن بسیار بالا است.

  • پیکور برقی 15 / 16 / 17 کیلویی

این دسته در گروه پیکورهای نیمه‌سنگین قرار می‌گیرند و جهت تخریب مصالح نسبتاً سنگینی نظیر؛ دیوارهای بتنی، تخریب کف، سنگ و سرامیک و... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این دسته سنگین به شمار می‌آیند و تخریب مصالح را در حجم بالا و مقاومت بسیار زیاد انجام می‌دهند. در حال حاضر این دستگاه در تخریب تیرچه، سقف و فوندانسیون ساختمان، عرشه‌های فلزی، سقف دال بتنی و... کاربرد دارد. بطورکلی می‌توان گفت که به دلیل وزن بسیار بالای این پیکور تخریب دیواره و تخریب از کنار با این دستگاه امکان‌پذیر نیست. از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های پیکور برقی‌های سنگین می‌توان به قیمت بسیار مناسب، سهولت استفاده، کیفیت بالای ابزار، جابه‌جایی ساده و راحت، بهبود کارایی حین استفاده و... اشاره کرد. به این نکته دقت داشته باشید که این نوع پیکور برقی دارای بیش‌ترین قدرت ضربه یعنی حدود ۶۳ ژول است.

 

قیمت‌ اجاره پیکور برقی در تهران

همانطور که گفتیم پیکور برقی یکی از بهترین دستگاه‌های تخریب انواع سازه و مصالح است که در قدرت ضربه و وزن‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. اجاره این دستگاه قیمت ثابت و یکسانی ندارد و با توجه به شاخص قدرت ضربه و وزن تغییر می‌کند. گروه پیمانکاری تهران تخریب یکی از آشناترین گروه‌های اجاره پیکور برقی در تهران است که این دستگاه را با مناسب قیمت و بالاترین کیفیت به کارفرمایان و پیمانکاران عزیز کرایه می‌دهد.

 

مشاوره و قیمت اجاره پیکور برقی ساعتی - روزانه - ماهانه (ارسال یک ساعته سراسر تهران)

 

سوالات متداول

بله ارسال به تمامی مناطق تهران نیم ساعت تا یک ساعت
بله، انواع مختلف پیکور در مجموعه تهران تخریب موجود میباشد.
مجموعه تهران تخریب تضمین پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت را میدهد. برای اطلاع از جزئیات قیمت با کارشناسان تهران تخریب تماس بگیرید.
4.9/5 - (18 امتیاز)

1 نظر

  • اسماعیلی

    اقا برای اسلامشهر هم پیکور ارسال دارید؟

  • نوشتن نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *