درباره برند هیلتی
/ توسط تهران تخریب / تخریب / 0 نظر

درباره برند هیلتی

هیلتی با شعار بهره وری، ایمنی و پایداری از سال 1941 تاسیس شد و طی سالیان دراز در زمینه ساخت و ساز ساختمان تکامل یافته است. تمرکز اصلی برند Hilti بر روی دریل های چکشی، ابزارهای تخریب بتن، در اصل هیلتی یک استارتاپ کوچک خانوادگی است که با هدف نوآوری و تعهد کمک زیادی به موفقیت این شرکت کرده و این شرکت را تبدیل به یک شرکت قابل اعتماد در حوزه ابزارهای تخریب کرده است. تهران تخریب نیز بزرگترین مجموعه اجاره ابزار در تهران است. اجاره هیلتی ،  اجاره بتن کن، اجاره دریل و … و را به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه در اختیار شما قرار میدهد.

شرکت هیلتی هنوز هم خانوادگی اداره میشود و دفتر مرکزی آن در شاآن در لیختن اشتاین است، جایی که مارتین هیلتی بیش از 80 سال پیش این شرکت را تأسیس کرد. مقر ایالات متحده در پلانو، تگزاس مستقر است. هدف هیلتی کمک به افزایش بهره وری و سودآوری و در عین حال کمک به حفظ مشتریان است.

یکی از مزیت های شرکت هیلتی ارتباط مناسب با مشتریان است. تیم هیلتی با  شنیدن مشکلات و مشتریان درصدد ارائه راه حل هایی برای افزایش کارایی هستند.

تیم هیلتی هر سال، منابعی را برای تحقیق و توسعه درنظر میگیرند تا به مشتریان کمک کنند ابزارها و سیستم هایی را برای کمک به رضایتمندی مشتریان فراهم کنیم.

تلاش هیلتی این است که بهترین شریک برای بهره وری، ایمنی و پایداری باشند.

هیلتی متعهد به ساختن آینده ای بهتر

تیم هیلتی آمریکای شمالی شامل تقریباً 4000 نفر بسیار آموزش دیده در توسعه محصول و نرم افزار، فروش، مهندسی، مالی، بازاریابی، تدارکات و سایر نقش های پشتیبانی است. تمام کارمندان متعهد هستند که به متخصصان ساخت و ساز کمک کند تا راه حل هایی برای چالش های خود پیدا کنند.

تحقیقات ما، موفقیت شماست

مشتریان قلب هر کاری هستند که هیلتی بسیار به این مهم توجه دارد. با بیش از 280000 تعامل روزانه با مشتری، بسیاری از ایده های نوآورانه با ورودی مستقیم متخصصانی که هر روز از محصولات هیلتی استفاده می کنند، توسعه می یابد. هر محصول هیلتی با تحقیقات، نرم افزار، خدمات و پشتیبانی در سطح جهانی پشتیبانی می شود.

برند هیلتی

پایداری

هیلتی به عنوان یک شرکت جهانی مسئول، تعهد خود را به پایداری به مشتریان، شرکا، تامین کنندگان و اعضای تیم خود و همچنین نحوه برخورد با محیط زیست و جامعه ارائه می دهد. هیلتی با گام هایی به سوی آینده ای پایدارتر آغاز شد و در حال تبدیل شدن به طرحی برای کمک به کاهش ضایعات، کاهش ردپای کربن و ایمن نگه داشتن نیروها و مشتریان است. هیلتی معتقد است مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) با موفقیت بلندمدت تجاری همراه است.

هدف هیلتی ساختن آینده ای بهتر است و این به پروژه های مهندسی و ساختمانی ختم نمی شود که هیلتی بخشی از آن است. در اوایل، هیلتی تصمیم گرفت که عامل تغییر مثبت در جهان باشد و هیلتی این تعهد را از طریق رهبری پایداری، تلاش‌های عملی اعضای تیم هیلتی و کمک‌های مالی، چه در سطح جهانی و چه در سطح محلی، ادامه می‌دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *